Je pre nás dôležité, aby správa údajov na strane škôl bola jednoduchá.

Ak škole nemá kto pomôcť so správou údajov, tak môže vzniknúť vážny problém. Problém je možné odstrániť aj tým, že sa škola obráti na odbornú starostlivosť, v rámci ktorej získa technickú a metodickú starostlivosť, právne poradenstvo.

Hotline?

Hotline je forma online služby, za ktorou sa denne usiluje niekoľko pracovníkov poskytnúť školám a školským zariadeniam maximálnu starostlivosť pre používanie softvéru.

  • Telefonicky,
  • emailom,
  • osobnou návštevou,
  • vzdialenou online technickou podporou,
  • vydaním Manuálu v papierovej podobe,
  • pravidelným rozširovaním série otázok a odpovedí zverejňovaných na webe.

Od 1. decembra 2009 pribúdajú pre jednotlivé softvérové programy nové funkcie, za ktorými je potrebné poskytovať odbornú starostlivosť. Niektoré témy sú jednoduché a postačuje jednorazové stručné vysvetlenie alebo stručný návod, prípadne obrázok s popisom. Pribúdajúcim časom pribudli pre školy v rámci správy školských údajov nové povinnosti, ktoré si už vyžadujú niekoľko hodinové zaúčanie, dobré poznanie metodiky a ovládacích prvkov.

Aktuálna téma pre najbližšie školské roky je komunikácia so štátnymi registrami. V prípade škôl je to Centrálny register ministerstva školstva. Ak škola používa program eŠkola, je odosielanie údajov jednoduché. Prečo to tvrdíme ? Ovládacie prvky programu eŠkola sú jednoznačné, jednoduché na pochopenie a tím odborníkov v rámci služby Hotline je znalý problematiky od A → Z.

Akým spôsobom posielať údaje do Centrálneho registra MŠVVaŠ SR, akým pracovať s údajmi v školskom informačnom systéme, ak má škola žiakov zaradených v agende Hmotná núdza a zároveň Sociálne znevýhodnené prostredie (SZP).

Akým spôsobom zadávať vychovávateľky, ktoré majú plný úväzok v ŠKD, a okrem toho vyučujú 3 hodiny Tlesnú výchovu ? Ak ich škola uvádza pre Centrálny register ako vychovávateľky a zároveň ako učiteľky, tak sa škole zvyšuje počet zamestnancov. Ak ich škola uvádza len ako vychovávateľky nezapočítajú sa údaje do tzv. Eduzberu. Aj odpovede na takéto otázky poskytuje Hotline obratom, telefonicky alebo emailom. Sú to skutočné rady a pomôcka nad zlato.

Hotline tiež poskytuje odbornú starostlivosť zákonným zástupcom (odbremeňujeme školy), keďže ich deti navštevujú školské zariadenie, ktoré sú našimi zmluvnými partnermi a majiteľmi licencií na používanie softvéru. Takýto softvér poskytuje napríklad aj Internetovú žiacku knižku alebo Elektronickú triednu knihu. Systém tak online informuje o prospechu, správaní, či dochádzke dieťaťa.

Odborná starostlivosť a poskytovanie Hotline je od 15. októbra 2018 spoplatnená služba.

K cenám za licencie fakturujeme poplatok za poskytovanie odbornej starostlivosti a hotline, tzv. servisná licencia.

HOTLINE

  • telefonická podpora a emailová podpora,
  • viac ako 8 hodinový denný odborný Hotline,
  • odborná poradňa pre Centrálny register MŠVVaŠ SR,
  • vzdialená technická online podpora pre okamžité vyriešenie.

METODICKÁ PORADŇA

  • aký vzor tlačiva použiť,
  • informácia k platnosti tlačív schválených MŠVVaŠ SR,
  • informácia k platnosti tlačív, ktoré neschvaľuje MŠVVaŠ SR,
  • usmernenie k dodatočným úpravám v tlačivách,
  • okamžitá úprava v elektronických tlačivách na požiadanie.

TECHNICKÁ STAROSTLIVOSŤ

  • všetky dôležité aktualizácie pre aktuálne prebiehajúci školský rok,
  • prevodový mostík pre import údajov do programu eŠkola.

PRÁVNE PORADENSTVO

  • odborné stanoviská advokátov po návšteve školskej inšpekcie,
  • odborné stanoviská advokátov k problematickým administratívnym úkonom,
  • vznik nových rozhodnutí podľa potrieb školskej praxe už s možnosťou do 48 hodín,
  • právne zastupovanie školy v prípade vydaného rozhodnutia a následnej sťažnosti zákonného zástupcu.

GDPR SLUŽBY

  • povinná dokumentácia,
  • postavenie školy z pohľadu spracúvania ochrany osobných údajov a zodpovednosť,
  • najfrekventovanejšie otázky a odpovede spracované odbornou konzultačnou spoločnosťou.

WEBOVÁ STRÁNKA PRE ŠKOLU - EDUlife od 1. 12. 2018

  • jednoduché ovládanie,
  • prepojenie s údajmi v programe eŠkola,
  • prepojenie s údajmi na Škola na webe.

KOMPLEXNÁ ŠKOLSKÁ AGENDA náklady na administratívu jedného žiaka

  • Škola do 50 žiakov = 3,46 EUR / školský rok
  • Škola 51 – 150 žiakov = 1,54 EUR / školský rok
  • Škola 151 – 300 žiakov = 1 euro / školský rok
  • Škola 301 – 500 žiakov = 0,72 EUR / školský rok
  • Škola s viac ako 500 žiakmi = 0,42 EUR / školský rok

ODBORNÁ STAROSTLIVOSŤ max. mesačné náklady na školu

  • 2,50 EUR / škola s počtom žiakov do 300
  • 5,00 EUR / škola s počtom žiakov 301 a viac

Odborná starostlivosť a poskytovanie Hotline pre školy s počtom žiakov do 300 – 30,- € / 12 mesiacov
Odborná starostlivosť a poskytovanie Hotline pre školy s počtom žiakov 301 a viac – 60,- € / 12 mesiacov

GRID karta   CENNÍK    OBJEDNÁVKA

sevt-logo

Plynárenská 6 // 821 09 Bratislava

VŠETKO PRE ŠKOLU!

Spolupracujeme s MŠVVaŠ SR
a ostatnými organizáciami v rezorte školstva.

 

eTlačivá

  • Metodická starostlivosť
       Telefón: 02/53 63 53 64
       Email: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript.
  • Technická starostlivosť
       Telefón: 042/43 29 671
       Email: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript.

eŠkola

  • Technická starostlivosť
       Telefón: 042/43 29 671
       Email: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript.

eRozvrhy

  • Technická starostlivosť
       Telefón: 042/43 29 671
       Email: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript.

Papierové tlačivá

  • ŠEVT a.s
    Cementárenská 16
    974 72 Banská Bystrica
    Otváracia doba: Po - Pi 630 - 1430
  • Telefón: 048/29 41 220 - 222
    Fax: 048/29 41 223
    Email: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript.