V posledných mesiacoch sme v programe eTlačivá nič zásadné nemenili, číže mohla nastať nejaká zmena na Vašom PC, čo spôsobuje tieto problémy.
Zmažte pracovné súbory na počítači
- ukončite program eTlačivá,
- kliknite na štart menu Windows (zvyčajne býva vo Windows vľavo dole),
- spustite Všetky programy / ŠEVT a.s. / eTlačivá / CacheManager,
- v programe CacheManager kliknite na Opraviť a následne Zavrieť,
- spustite program eTlačivá, prihláste sa svojou GRID kartou a overte, či sú problémy odstránené.
Skontrolujte čí mate nastavenú nejakú predvolenú (default) tlačiareň.
- spustite Ovládací panel
- kliknite na Zariadenia a tlačiarne
- skontrolujte čí je niektorá z tlačiarni nastavená ako predvolená
Pokúste sa preinštalovať eTlačivá
- stiahnite si program eTlačivá z https://www.etlaciva.sk/install/eTlaciva.exe
- spustite inštaláciu
Ak by to nepomohlo
- ukončite program eTlačivá,
- kliknite na štart menu Windows (zvyčajne býva vo Windows vľavo dole),
- spustite Všetky programy / ŠEVT a.s. / eTlačivá / InfoChecker,
- keď program InfoChecker skončí kontrolu systému, kliknite na Odoslať údaje,
- vyplňte číslo Vašej GRID karty a kliknite na Odoslať.